
نمیدونم چه تعریفی باید از زندگیم بگم اینکه عشق ثابت کرده زندگی باهاش خوش طعم تره،عالیه از تنفس لحظه لحظه ی ثانیه هاش تا چشیدن طعم بودن هاش هرچیزی اگه با عطر عشق آمیخته بشه دلنشینه،دلپذیره،جانپذیره سختی ها هم شیرینه دلتنگی ها و دوری ها و چشم انتظاری ها دویدن ها و نرسیدن ها همه شیرینند از شیرینی های کشمشی خونگی هم شیرین تر وقتی عشق باشه هرکاری به جان میشینه در مذهب عشق خودخواهی تعریف نشده هوای نفس معنی نشده عشق،عشقی که آدم رو قدم قدم تا خدا میبرهxa0 یکپارچه عقله و لاغیر... #خاتون_نوشت...
ادامه مطلب
عایا اشکالی دارد که من دیگ تاریخ نخونم برم نمد بدوزم عوضش فردا خر بزنم؟ ندارد دیگه بگین نداره بگین دیگ بچه ها من از لسترس دارم میمیرم چیکار کنم؟...
ادامه مطلب